DashboardFollow
About Affiliates+Tagboard Entries
How to Love
Semua Dah Berubah Sekarang ni. :')
Assalamualaikum.

Lama tak update blog. Serious lama gila. And sekarang baru nak update. :)
Well, banyak benda dah berubah sekarang. Yeah, aku dah tak dak apa apa dengan Akmal. Kita orang break atas sebab.. hmm ntah la. Kadang kadang terfikir jugak kenapa perlu jadi macam ni?
Now, aku dengan Ammar. Kenal Ammar agak lama la jugak. Kita orang kawan ja at first. And now, aku couple dengan dia. 3 hb ni cukup 3 bulan couple. Ingat lagi macam mana boleh kenal dia. :') Sekarang aku dengan Ammar dah tak macam dulu.. Bnyak dah berubah. Aku cuba untuk kurangkan ego aku sebab aku taknak benda yang sama jadi masa aku dengan Akmal. Tapi.. Ammar tak pernah nak hargai pun. Aku taktau la apa yang dia rasa. Seriously, bnyak benda dia sakitkan hati aku. Bnyak sangat... Sakit ni taktau la bila boleh hilang. Yeah aku maafkan dia setiap kali dia buat aku sakit hati. Tapi, aku maafkan dia sebab aku tak mau kehilangan dia. Dia tak faham ka benda tuu? Serious cakap, aku tak pernah rasa sakit ni macam mna aku rasa sepanjang aku couple dgn orang lain. Aku tak faham kenapa Ammar perlu buat macam ni. Dia dah malas nak layan aku or what? Ya Allah, aku tak kuat nak face semua ni. Aku sayang dia. :'( Aku just minta dia hargai aku. Hargai apa yang aku buat untuk dia. Itu ja. Kenapa keadaan tak boleh sama macam duluu? Sedih ni taktau nak cakap macam mana.. I need a shoulder. Someone who can listen to all my problems. :'(

Bye. Assalamualaikum. :')


OlderPost // NewerPost
Captain.

Hello I'm Shasha. Wanna know more about me? Please look at the about navigate.

Credits.

Template by : JellyMustache
Codes by : Jaja & Lettha
Design by : Izyan Nazirah
Thanks to : Nurul Nabila